VIDA DE PARRÒQUIA

Publicat al Diumenge, 2 de juny de 2024

Missa familiar: Avui diumenge a les 11 del matí.

Taula rodona de Formació: Com apropar-nos i entendre el pensament i el llenguatge dels joves i els joves el dels adults, avui. Com que aquests dies diversos participants estan preparant els exàmens a la Universitat l’ajornem. Properament publicarem la data.

Col·lecta de Corpus a favor de Càritas Parroquial de Centelles: Avui a la missa. Càritas Parroquial també ens informarà de l’activitat que ha portat a terme aquest darrer any i la necessitat de seguir fent el treball que ajuda a moltes persones i famílies de Centelles a tirar endavant i superar les situacions precàries en les que viuen. Ens ajudaran a reflexionar i tenir un coneixement més real del que ens envolta i de la feina que fan les persones voluntàries de Càritas. Moltes gràcies per ajudar-nos.

Centre Parroquial: Aquesta tarda a les 6 concert de música mediterrània amb Rondalla Puiggraciós. 5€ per als més grans de 7 anys, entrada gratuïta per als més petits.