VIDA DE PARRÒQUIA

Publicat al Diumenge, 18 de desembre de 2022

ADVENT 2022
Pessebre a l’Ajuda: Aquest dissabte hem portat el pessebre a l’Ajuda, com cada any. El deixem allà fins a finals de gener perquè tothom qui hi vagi recordi el Misteri de Nadal i deixi anotat en una llibreta adjunta el seu desig, la seva pregària o felicitació, si vol. L’anirem a recollir el dissabte 28 de gener, just abans de la Candelera.

Pregària d’Advent: Avui diumenge a les 17,30h a l’església

Celebració comunitària de la Penitència: Dimarts, dia 20, a les 8 del vespre. No hi falteu!

Vespres d’Advent: Els dimecres en començar la missa.

Concert de Nadal. Cor Cantus Firmus: Dimecres dia 21 a les 19,30 h a l’església. Aportació voluntària.

SUBSCRIPCIÓ ESPURNA I FULL per al 2023
Els qui vulgueu podeu renovar o demanar la subscripció al Full Diocesà i l’Espurna en paper per al primer trimestre de 2023. El preu de cost és de 25€. També ho heu de dir els que vulgueu rebre l’Espurna telemàticament pagant 20€. Val la pena que estiguem informats de la vida de la Parròquia. Per això també us recomanem entrar sovint al web de la Parròquia: www. parroquiadecentelles.cat o .com

Mans Unides: Campanya de la llàntia solidària avui diumenge al mercat.