PER PENSAR

Publicat al Diumenge, 6 de març de 2022

SOBRE LA GUERRA A UCRAÏNA
La guerra, les morts injustificades, els èxodes de les famílies i, en general, el patiment injust de les persones ens interpel·len a tots. En aquest cas, hi ha famílies ucraïneses que viuen entre nosaltres i que pateixen pel seu país i els familiars que hi tenen. Estar al seu costat i sentir-nos solidaris és un deure que tenim com a cristians que volem viure en un món amb pau.
La parròquia i Càritas parroquial de Centelles, d’acord amb el Bisbat i Càritas diocesana de Vic, fem una crida per fer donatius econòmics per Ucraïna a través dels comptes que ha obert Càritas espanyola, uns diners que seran transferits a Càritas Ucraïna perquè els administri sobre el terreny en funció de les necessitats. A més, Càritas parroquial també col·labora amb l’Ajuntament en les accions locals que es realitzen.
Podeu fer donatius per Ucraïna:
Bizum: 00089
CaixaBank: ES31 2100 5731 7502 0026 6218
Banc Santander: ES88 0049 6791 7121 1600 9428
Mans Unides que, per ser Ucraïna un país europeu, no hi disposa de locals ni de la logística o infraestructures necessàries per oferir ajuda de manera directa remet a tothom qui hi vulgui col·laborar a fer-ho a través de Càritas, la seva organització germana.