Centre Parroquial

El Centre Parroquial és un edifici centenari al bell mig del carrer del Marquès de Peñaplata de Centelles. Es va crear  a finals del s. XIX, com molts altres centres parroquials per promoure des de la parròquia l’esbarjo, la formació del jovent, obrer i artesà sobretot,  en un  moment de fort canvi social a Europa. De sempre ha estat un punt de reunió i d’activitat parroquial i cultural de Centelles, acollint concerts, ballades, xerrades de formació, conferències i teatre. D’ençà de la seva construcció s’ha anat mantenint gràcies als grups que l’han gestionat. Els últims anys, la gestió del Centre l’ha portada a terme el grup de teatre amateur El Triquet. Ara estem fent obres a l’edifici i des del començament de les obres hi ha una nova junta formada per 4 persones i el rector.

Publicat al Diumenge, 3 de Novembre de 2019

CARTELL AIRES DEL MONSENY

NOUS ESDEVENIMENTS
Publicat al Diumenge, 22 de Setembre de 2019

Centre Parroquial: Avui diumenge dia 22 a les 6 de la tarda Tu que no ets sinó l’instant, recital de poemes de Lluís Solà i interpretacions musicals.
Divendres dia 27 a les 20,30 h. Els dies que vindran, pel•lícula dirigida per Carlos Marqués

llegir més »
ACTUACIÓ CENTRE PARROQUIAL
Publicat al Dijous, 19 de Setembre de 2019

Centre Parroquial: Diumenge vinent dia 22 a les 6 de la tarda Tu que no ets sinó l’instant, recital de poemes de Lluís Solà i interpretacions musicals.

CINEMA
Publicat al Diumenge, 7 de Juliol de 2019

Centre Parroquial: Cinema de valors, avui diumenge a les 7 de la tarda El mejor verano de mi vida, film dirigit per Dani de la Orden.

RUMBTEATRE
Publicat al Diumenge, 28 d'Abril de 2019

Centre Parroquial: Diumenge vinent dia 5 de maig Rumbteatre presenta l’obra ENGRUNES a les 18 h.

ESBART DE CASTELLERÇOL
Publicat al Dissabte, 13 d'Abril de 2019

Centre Parroquial: Avui diumenge a les 6 de la tarda l’Esbart Rosa d’abril de Castellterçol ens oferirà danses i balls de casa nostra.