Centre Parroquial

El Centre Parroquial és un edifici centenari al bell mig del carrer del Marquès de Peñaplata de Centelles. Es va crear  a finals del s. XIX, com molts altres centres parroquials per promoure des de la parròquia l’esbarjo, la formació del jovent, obrer i artesà sobretot,  en un  moment de fort canvi social a Europa. De sempre ha estat un punt de reunió i d’activitat parroquial i cultural de Centelles, acollint concerts, ballades, xerrades de formació, conferències i teatre. D’ençà de la seva construcció s’ha anat mantenint gràcies als grups que l’han gestionat. Els últims anys, la gestió del Centre l’ha portada a terme el grup de teatre amateur El Triquet. Ara estem fent obres a l’edifici i des del començament de les obres hi ha una nova junta formada per 4 persones i el rector.

A PROP DE LA MÀGIA
Publicat al Diumenge, 3 de Febrer de 2019

Avui diumenge a les 6 de la tarda A prop de la màgia, a càrrec de la Companyia La Patilla.

A PROP DE LA MÀGIA
Publicat al Diumenge, 27 de Gener de 2019

CARTELL 3-2-19

CONCERT DIUMENGE 23 DE SETEMBRE EL CENTRE PARROQUIAL
Publicat al Diumenge, 16 de Setembre de 2018

CONCERT D’ESTIU
Publicat al Dilluns, 9 de Juliol de 2018

PROGRAMA CONCERT

Concert d’estiu, dissabte dia 14 de juliol a les 7 del vespre, a càrrec dels Catatxecs: Nil Petrivalský – violí, clarinet i cant; Arnau Petrivalský – violí i piano; Bernat Petrivalský – violoncel i guitarra i Cecília Valls – piano i cant,

CENTRE PARROQUIAL
Publicat al Diumenge, 28 de Gener de 2018

Centre Parroquial: Diumenge vinent dia 4 de febrer a les 6 de la tarda Balls i danses del Països Catalans per l’Esbart Sant Genís de Taradell.

PASTORETS AMB TITELLES
Publicat al Dimecres, 3 de Gener de 2018

Centre Parroquial: Diumenge dia 7 a les 6 de la tarda Els Pastorets per la Companyia de Titelles Litus Codina i Jordi Bertran.