VIDA DE PARRÒQUIA

Publicat al Diumenge, 3 de novembre de 2019

Consell Pastoral: Va tenir lloc dissabte passat. Com altres anys, a principi de curs, va ser un Consell ampliat. Pretenem que tots els grups que vulguin puguin tenir el seu representant al Consell Pastoral i així prescindir del grup de coordinadors. Per això el Consell Pastoral serà més nombrós i haurem de trobar la manera adequada de funcionar. En la primera reunió:
1. Es va repassar el funcionament dels diversos grups i serveis i es va veure la necessitat de trobar nous voluntaris, especialment per a dirigir el cant a les celebracions, lectors i catequistes.
2. Primers passos del grup de litúrgia
3. Presentació del Sínode Diocesà al nostre arxiprestat. .

Catequesi Familiar: Dilluns a les 9 del vespre trobada amb els pares i mares per preparar el treball del mes de novembre.

Formació d’adults: Dimarts dia 5 a 2/4 de 9 del vespre: Tenir o ser: una reflexió sobre el consum, a càrrec d’Ester Busquets.

Càritas Parroquial: Dilluns a les 7 del vespre reunió amb els voluntaris per al Reforç Escolar d’ aquest curs 2019 -2020. Dimerts a les 8 del vespre Reunió de l’equip de Càritas Parroquial.

Centre Parroquial: Avui diumenge dia 3, a les 6 de la tarda Música per escoltar i ballar a càrrec d’Aires del Montseny, Orquestrina de ball.

Exposició fotogràfica “Cors oberts, oberts al món” de les Missioneres deis Sagrats Cors per donar a conèixer les seves missions i amb treballs de l’alumnat de l’Escola a la
Sala d’Exposicions de Centelles C. Jesús,15. Del 10 al 17 de novembre. Inauguració: 10 de novembre a les 12h, amb els testimonis de missioneres religioses i voluntaris.