VIDA DE PARROQUIA

Publicat al Diumenge, 27 d'octubre de 2019

Missa Familiar: Avui a les 11 del matí.

Festa de Tots Sants: Divendres a les 11 del matí, missa. L’anticipada, dijous a les 8 del vespre. A les 5 de la tarda del dia 1 al Cementiri, pregària comunitària pels difunts.

Catequesi Familiar: Dilluns o dimarts a les 17,15 h. trobada en grup dels nens i nenes de Catequesi Familiar.

Sínode Diocesà: Dissabte dia 2 de novembre, de les 16,30 a les 20,00 h. presentació del Sínode Diocesà a la gent de l’Arxiprestat Guilleries – Congost, al Seminari de Vic. Tothom hi és convidat. Es disposarà d’autocar pels que no s’hi vulguin desplaçar pel seu compte. A les 18,00 h. el Sr. Bisbe presidirà l’eucaristia. Per aquest motiu el Sr. Bisbe demana que se suprimeixin aquest dissabte les misses anticipades que s’haurien de celebrar a les parròquies. Per tant, excepcionalment, dissabte vinent al vespre no hi ha missa, Ja que s’escau aquest dissabte el dia dels difunts a les 10 del matí a la nostra parròquia tindrà lloc la missa per tots els difunts.

Capella del Socós: Durant el mes d’octubre cada dia Rosari a les 7 de la tarda.
Centre Parroquial: Diumenge vinent, dia 3, a les 6 de la tarda Música per escoltar i ballar a càrrec d’Aires del Montseny, Orquestrina de ball.