VIDA DE PARRÒQUIA

Publicat al Dijous, 23 de maig de 2019

Consell Pastoral: Dilluns dia 20 a les 9 del vespre.

Catequesi 2n curs: Dilluns i dimarts visita catequètica a la Sala Museu. Dimecres a les 9 del vespre reunió de preparació amb els pares i mares dels que fan la Comunió diumenge vinent.

Càritas Parroquial: Dimecres a les 8 del vespre reunió amb l’Equip de Càritas Diocesana a la rectoria.

Final de Curs de Catequesi Familiar: Dissabte dia 25 a 2/4 de 5 de la tarda a la Capella de Sant Antoni. Pregària, activitats pels nens i nenes i revisió de curs amb els pares i mares. I berenar per a tots.Sortirem de la Plaça major a les 4.

Pregària per la pau, la justícia i el respecte als drets individuals i col•lectius: Els dilluns de 8,30 a 9 del vespre a la Capella del Sant Crist de la nostra església parroquial.

Capella del Socós: Durant el mes de maig cada dia a les 19h Rosari i Mes de Maria.