VIDA DE PARRÒQUIA

Publicat al Dissabte, 23 de març de 2019

Consell Pastoral: Reunió dilluns dia 25 a 2/4 de 9 del vespre.

Càritas Parroquial: Reunió dimarts a les 8 del vespre a la Parròquia.

Pregària per la pau, la justícia i el respecte als drets individuals i col•lectius: Els dilluns de 8 a 8,30 del vespre a la Capella del Sant Crist de la nostra església parroquial.

24 hores de pregària per al Senyor: Com cada any el divendres i dissabte propers a la Capella del Socós. Començarem amb l’Eucaristia el divendres a les 19,30 h. Seguiran els diversos grups i les persones que vulguin acudir-hi fins les 23 h.El dissabte de les 9 a les 19h.

Missa Familiar: Diumenge vinent, últim de mes, a les 11 del matí

L’almoina penitencial és un signe quaresmal de solidaritat i expressió del compromís d’ajudar a refer la vida als necessitats. Això forma part de la vivència del cristià. Durant la Quaresma se’ns proposa de destinar el fruit de les nostres privacions voluntàries com a almoina penitencial i dipositar-lo a la caixeta que porta aquesta etiqueta i està situada entre la porta de pujar al cor i la Capella del Sant Crist. Moltes gràcies.

Residència Sant Gabriel: Missa dissabte vinent dia 30 a les 5 de la tarda.