VIDA DE PARRÒQUIA

Publicat al Diumenge, 26 de maig de 2024

Consell parroquial d’Economia i patrimoni: Es va reunir dimecres passat a les 7 de la tarda.

Catequesi: Trobada i celebració de final de curs dimecres a 1/4 de 6 de la tarda.

Missa familiar: Diumenge vinent a les 11 del matí.

Taula rodona de Formació: Com apropar-nos i entendre el pensament i el llenguatge dels joves i els joves el dels adults, avui.
Com que aquests dies diversos participants estan preparant els exàmens a la Universitat l’ajornem. Properament publicarem la data.

Centre Parroquial: Diumenge vinent a les 6 de la tarda concert de música mediterrània amb Rondalla Puiggraciós. 5€ per als més grans de 7 anys, entrada gratuïta per als més petits.

Concert del Cor Cantus Firmus: Les set últimes paraules de Crist de Joseph Haydn, Avui diumenge a l’església parroquial a les 6 de la tarda.

Residència Sant Gabriel: Dissabte vinent Missa per als residents a les 5 de la tarda.