VIDA DE PARRÒQUIA

Publicat al Dilluns, 25 de juny de 2018

Consell Pastoral: Dilluns a 2/4 de 9 del vespre tindrà lloc l’última reunió d’aquest curs.

Càritas parroquial: Dimecres dia 27 a les 6 de la tarda, reunió de l’equip.

Sopar de grups: Farem el sopar dels grups parroquials divendres vinent dia 29 de juny a 2/4 de 9 del vespre, després de la missa. Cal que us coordineu amb el/la responsable del vostre grup.

Comunió als malalts i els que no poden venir a l’església: Els qui vulguin rebre la comunió a casa, només cal que avisin trucant al 938 811 032 o bé parlant amb el rector. La parròquia ofereix aquest servei,

51è pelegrinatge a Lourdes: Dimecres van tornar els qui hi ha participat aquest any i el divendres vam donar gràcies a Déu en l’eucaristia de les 8 del vespre.

Pastoral de la salut: Hem fet la reunió de tot l’equip dimecres passat a 2/4 de 9 del vespre.

Missa a la Residència Sant Gabriel: Dissabte vinent dia 30 de juny a les 5 de la tarda.

Capella de Sant Antoni: Cada dimecres rosari i pregària a les 4 de la tarda.

Capella del Socós: Aquest mes Rosari i Mes del Sagrat Cor cada dia a les 7 de la tarda.

Sant Pere de Bertí: Diumenge vinent dia 1 de juliol a les 6 de la tarda missa presidida pel Sr. Bisbe en motiu de la festa patronal. A la sortida refrigeri ofert per l’Ajuntament de Sant Quirze Safaja.