Tres-centes Espurnes

Publicat al Dissabte, 26 de setembre de 2015

300Amb l’exemplar que teniu a les mans l’ESPURNA arriba al número 300. Un full de comunicació que serveix d’enllaç entre els centellencs i la Parròquia i que vol ser un altaveu per compartir idees, propostes i precs que poden arribar als altres, una eina de relació que tenim a l’abast i que en format paper o mitjançant els aparells electrònics podeu descarregar-vos i veure’n el contingut. Però per tot això cal que l’agafeu o us la baixeu, que dediqueu un moment a apropar-vos al que diu. La Parròquia s’esforça perquè la informació i el missatge arribin al màxim de persones, d’aquí la inversió que ha fet en l’ampliació del Full Parroquial, la implantació de la Pàgina Web i la publicació de la Flama Parroquial. Darrera hi ha unes persones que voluntàriament hi dediquen un temps i uns tècnics que cobren per fer la seva feina i assegurar el bon funcionament i l’ús correcte del web. Ja endevineu que això té uns costos que s’han de pagar i per això us demanem col·laboració, però sobretot que us n’aprofiteu perquè aquesta feina i aquesta despesa no siguin inútils. Felicitats pel 300 i moltes gràcies.