TINGUEM EN COMPTE

Publicat al Diumenge, 28 de març de 2021

Festa del Ram: Avui no podem fer la benedicció de rams i palmes al davant de l’església. Tampoc la processó d’entrada. Farem la benedicció a l’interior en començar la missa d’11, però mantenint l’aforament. Igualment ahir dissabte abans de començar la missa.

Celebració Penitencial: Dimarts dia 30 a les 20 h.

Canvi d’horari: Degut el canvi d’horari oficia a partir de dilluns seguim l’horari d’estiu.

Despatx parroquial: Truqueu abans al 93 881 10 32, o mòbil 650 443 432 o escrivint un correu a info@parroquiadecentelles.cat

L’Almoina penitencial és un signe quaresmal que ens fa solidaris i expressa el compromís d’ajudar a refer la vida als necessitats. Això forma part de la vivència del cristià. La Quaresma ens proposa destinar el fruit de les nostres privacions voluntàries com a almoina penitencial. Podeu dipositar-la a la caixeta que porta que hi ha a l’església al costat de la Capella del Sant Crist.