TINGUEM EN COMPTE…

Publicat al Dissabte, 25 d'abril de 2020

Despatx parroquial: No hi ha horari de despatx parroquial però si us convé truqueu al tel. 93 881 10 32, o mòbil 650 443 432 o escriviu un correu a alarosala@gmail.com o a info@parroquiadecentelles.cat

CÀRITAS no tanca. Encara que el Centre de distribució d’aliments no serveixi aliments presencialment si que ho fa portant-los a casa dels qui ho necessiten, previ contacte amb els Serveis Socials de l’Ajuntament de Centelles. Agraïm als voluntaris joves que s’han ofert per fer aquest servei que no pot fer el personal de Càritas més gran.

Full Diocesà i Espurna: No es publiquen en format paper però els podeu consultar “on line” al web del Bisbat de Vic / serveis i projectes/ fulls i publicacions, i al web de la nostra parròquia: www.parroquiadecentelles.cat o .com o demanar-nos que us l’enviem. Que ens ajudi a mantenir-nos a prop.