TINGUEM EN COMPTE…..

Publicat al Dissabte, 21 de març de 2020

Mentre duri l’estat d’alarma suspenem les celebracions habituals a l’església, les celebracions de l’Eucaristia amb participació de fidels, també la dominical i totes les activitats pastorals i de formació: catequesi familiar, catequesi de comunió, però demanem als pares que cuidin el treball que tenen assignat per als nens i nenes, mentre duri aquesta situació, formació d’adults, reunions i el despatx parroquial preferentment per telèfon 938 811 032 o 650 443 432 o bé a info@parroquiadecentelles.cat Tampoc podem celebrar la missa a la Residència Sant Gabriel ni distribuir la comunió, ni a la residència ni als domicilis particulars que fins ara ateníem. Ja hi tornarem quan sigui possible.
Avui no hi ha Full Diocesà en format paper però el podeu consultar “on line” al web del Bisbat de Vic / serveis i projectes/ fulls i publicacions. Hi trobareu la carta del Sr. Bisbe Llunyans en la distància, propers en la comunió que ha escrit en motiu de la pandèmia.
Tampoc tindreu en paper l’Espurna però la trobareu a www.parroquiadecentelles.cat o .com Que ens ajudi a mantenir-nos a prop.