Surt a la llum el web de la Parròquia de Centelles

Publicat al Dissabte, 20 d'abril de 2013

Presentació web parroquialAvui dissabte, dia 20 d’abril, s’ha presentat a la sala parroquial Mn. Josep Esteve el web de la Parròquia de Centelles, www.parroquiadecentelles.com.

Aquest nou canal de comunicació vol ser una finestra oberta a tohom qui vulgui conèixer la vida de la parròquia, un espai de trobada per a tots els centellencs i centellenques i totes aquelles persones que tinguin inquietuds i curiositats en aprofundir en la nostra història.

Parroquiadecentelles.com és un web àgil i fàcil de manejar, on hi predominen molt les imatges, algunes d’elles molt peculiars. Destaca la vista de 360º de Centelles des del campanar, el plànol de dins de l’església amb tots els sants a cada capelleta i també un recull de fotografies dels diferents espais.

Presentació web parroquial_2Al web hi ha un espai destinat a cada un dels grups que formen part de la Vida de la parròquia: Consell Parroquial, Consell d’Economia, Catequesi i formació, Cáritas, Pastoral de la salut, Mans Unides, Espurna, Centre Parroquial i altres grups parroquials. A més a més, també s’hi pot trobar un recull de 50 pregàries que no es poden trobar a altres webs.

Podeu llegir el text de presentació aquí: El web de la Parròquia de Centelles