RESUM ACTIVITATS CAP DE SETMANA PASSAT

Publicat al Dimarts, 16 de juliol de 2024

Excel·lent el concert de Música antiga i clàssica del Trio Blanc i Negre al Centre Parroquial diumenge passat. Cal lloar la pulcritud de les veus i les melodies d’aquests joves músics i les explicacions didàctiques de cada peça interpretada. Cal esperonar la seva creativitat i valorar la seva dedicació.

El mateix podem dir de la Taula Rodona que va tenir lloc el dissabte passat, els components de la qual eren tots joves, alguns molt joves. Ens van donar un testimoni excel·lent de la seva vida, dels seus projectes i reptes, el que els mou i el que anhelen canviar. Vam poder tenir un bon intercanvi a l’hora del diàleg, posterior a la seva exposició.
Els agraïm molt, a uns i altres, la seva aportació, encara que no sempre la valorem prou i potser no fem l’esforç per respondre-hi tal com es mereixen. Tenim moltes oportunitats a nivell parroquial i de poble. No les desaprofitem!