QUARESMA 2020 : CAMINEM JUNTS CAP A LA CREU I LA RESURRECCIÓ

Publicat al Diumenge, 8 de març de 2020

Avui celebrem el segon diumenge de Quaresma, escoltem la vocació d’Abram i contemplem la transfiguració de Jesús i la invitació del Pare a escoltar el seu Fill Jesucrist. Una crida que Abram, va seguir amb fidelitat i una invitació, la del Pare, que volem fer nostra.
I avui ho celebrem amb Sor Sebastiana Ollers que celebra 50 anys de fidelitat a la vocació que va rebre per seguir el Crist, des de la Congregació de Missioneres dels Sagrats Cors. Ho celebrem amb tota la Congregació donant gràcies a Déu i demanant la intercessió de la seva fundadora Venerable Sor Maria Rafaela que va morir avui fa 121 anys. Ho celebrem i preguem per totes les dones que encara avui arreu del món són menystingudes o maltractades, les que no poden elegir la seva vida familiar, les que treballen més i cobren menys que els homes, les que són explotades sexualment o són víctimes de la violència de gènere. Totes elles amb la mateixa dignitat que l’home, volguda per Déu, i filles estimades seves.
Caminem junts cap a la Creu i la Resurrecció: JUNTS volem ser més comunitat, més església. Preguem JUNTS a les eucaristies i a les Vespres del dimecres a les 19h, abans de la missa i a les 12 hores de pregària per al Senyor. Cantem JUNTS i reflexionem JUNTS, compartint les petites petjades que trobareu a a Capella del Sant Crist i que podeu plantar al plafó.