QUARESMA 2020 : CAMINEM JUNTS CAP A LA CREU I LA RESURRECCIÓ

Publicat al Dissabte, 14 de març de 2020

El tercer diumenge de Quaresma ens ofereix la possibilitat de veure la desconfiança del Poble d’Israel envers Déu, a la primera lectura, i el joiós passatge de la samaritana a l’evangeli. Dos textos que són una catequesi que ens ajuda a entendre la pedagogia que Déu segueix per apropar-se a la humanitat. Textos que ens va bé tenir-los presents en els moments de crisi sanitària i social que vivim en aquests dies. També des d’aquesta situació caminem junts cap a la Creu i la Resurrecció. I ara se’ns demana caminar en comunió cadascú des de casa seva, perquè hem de protegir-nos i protegir els més vulnerables. Tots tenim ràdio o televisió i, si volem, puguem seguir-hi la missa cada dia. La pregària i la comunió espiritual han d’acompanyar aquesta situació especial. Estem en contacte.
Moltes gràcies per la vostra comprensió.