Ple de l’Assemblea Parroquial

Publicat al Dissabte, 3 de maig de 2014

assemblea parroquial_logoGràcies a tothom
Diumenge passat vam celebrar el Ple de l’Assemblea Parroquial. Després de la Pregària i la presentació va tenir lloc el treball en quatre grups a partir del Document de Síntesi que contenia el recull de les propostes i valoracions que havien fet arribar els grups i serveis de la Parròquia, les enquestes recollides al cancell i les provinents de persones que habitualment no participen a la Parròquia.
Durant una hora i mitja vam poder-ho debatre en quatre grups: Litúrgia, Catequesi, Servei als altres i Altres serveis. Després del berenar va tenir lloc la posada en comú dels diferents grups amb les conclusions de cada grup. Són les que haurem de portar a terme de cara al futur i que són el fruit de l’Assemblea Parroquial 2013-14.
Us les anirem presentant en les properes setmanes. A tothom, moltes gràcies!