PETICIONS D’AJUDA EN TEMPS DE DIFICULTAT ECONÒMICA

Publicat al Diumenge, 7 de juny de 2020

Peticions d’ajuda en temps de dificultat econòmica: N’estem rebent moltes.

Des del Bisbat: Com bé sabeu, a causa de les mesures de confinament, durant aquests darrers mesos, les 249 parròquies de la nostra diòcesi no han pogut celebrar missa amb el poble fidel, i les aportacions i ofrenes s’han vist molt reduïdes. Tot i això, a la vegada, les nostres parròquies i esglésies han hagut de fer front a les despeses corrents i, algunes, a altres despeses extraordinàries (préstecs, obres, etc.).
En aquesta crisi, hem hagut de reinventar la nostra manera d’acostar-nos i relacionar-nos amb els fidels, fent ús de les noves tecnologies. En aquest sentit, i per facilitar el deure dels fidels de col•laborar en el sosteniment de l’Església, el nostre Bisbat ha llançat una campanya de recollida de donatius per al sosteniment econòmic de les seves parròquies. A través de la pàgina web www.parroquies.bisbatvic.org, els fidels poden escollir la parròquia amb la qual volen col•laborar i fer la seva aportació. És un instrument que permet que els donatius vagin directament a la parròquia.
El lema de la campanya és “Seguim treballant per a tothom. Ens ajudes? Col•labora en el sosteniment de la teva parròquia”. La informació de la campanya ja sortirà en el proper ‘Full Diocesà’ i, properament, també us facilitarem el cartell de la campanya.

Des de Càritas Catalunya:#Anomés2Metres
Què són dos metres? Fes dues passes i ja els tindràs. Malgrat la distància, milers de persones ens necessiten més a prop que mai. Omple aquesta distància ↔ amb la teva solidaritat. Fes un donatiu a www.caritascatalunya.cat

Des de Mans Unides: Ens recorda que el coronavirus també afecta i molt els països amb recursos sanitaris més pobres que els nostres i ens ofereix aquest compte per si voleu ajudar-los: ES42 0049 6791 7420 1600 0102.

Des de Comunidad en Camino a Paita (Perú): ww.facebook.com/events/275175810505661