PER A UNA ESGLÈSIA SINODAL: COMUNIÓ, PARTICIPACIÓ I MISSIÓ

Publicat al Diumenge, 24 d'octubre de 2021

Diumenge passat se celebrà al nostre Bisbat l’obertura diocesana del Sínode de Bisbes que se celebrarà al 2023. Serà la reunió d’una representació dels bisbes del món sencer, on es reflexionarà sobre la importància que tota l’Església camini unida (això és el que significa la paraula “sínode”) des de les claus de la comunió, la participació i la missió. L’Església ens anima a seguir Jesús recorrent el mateix camí que va fer ell: en l’amor, la humilitat i l’obediència a Déu. Per això avui pregarem demanant els fruits d’aquest temps de gràcia que s’obre per a tota l’Església.
Que Déu doni la seva gràcia a tota l’Església, il·lumini amb el seu Esperit i revesteixi amb la seva força el papa Francesc, els pastors i els fidels en aquesta fase diocesana del Sínode dels Bisbes.