PASQUA

Publicat al Diumenge, 28 de maig de 2023

Des d’aquell primer diumenge de l’any 2010 fins avui, Pentecosta de 2023, han passat més de tretze anys. I avui arribem a l’Espurna número 700. Una fita i una efemèride per celebrar.

L’Espurna ha estat i és un element de comunicació que ha fet d’altaveu per a tota la comunitat i tot el poble, sempre que n’heu volgut fer ús. Unes setmanes amb més contingut que d’altres però sempre copsant el batec del viure comunitari parroquial. Els que les heu anat col·leccionant en doneu testimoni i podeu resseguir-hi la vida de la parròquia i reviure els principals fets que han passat al llarg d’aquests anys, a nivell sagramental, vida de comunitat, catequesi i formació, serveis, atenció als malalts i als que necessiten una dedicació més atent, etc.
Ens n’alegrem i ho celebrem. Volem enfortir encara més la comunicació entre tots i des de tots els àmbits. Serà signe de comunitat, de corresponsabilitat i d’interès per tot el que fa el dia a dia del nostre caminar en la fe, del sentir-nos membres d’un poble viu i actiu, de compartir el que és de tots en una Església que ha de ser de tots i per a tots. Enhorabona!
Veniu, Esperit Sant.