MOLT IMPORTANT!!!!

Publicat al Dissabte, 14 de març de 2020

Intencions de misses
De moment posposem les celebracions que hi havia encomanades fins que tornem a celebrar les misses habituals.

Tinguem en compte…

Mentre duri l’estat d’alarma suspenem les celebracions habituals a l’església, les celebracions de l’Eucaristia amb participació de fidels, també la dominical i totes les activitats pastorals i de formació: catequesi familiar, catequesi de comunió, però demanem als pares que cuidin el treball que tenen assignat per als nens i nenes, mentre duri aquesta situació, formació d’adults, reunions i el despatx parroquial preferentment per telèfon 938 811 032 o 650 443 432 o bé a info@parroquiadecentelles.cat Tampoc podem celebrar la missa a la Residència Sant Gabriel ni distribuir-hi la comunió, ni a la residència ni als domicilis particulars que fins ara ateníem. Ja hi tornarem quan sigui possible.