L’estiu: un temps per a pensar el nou curs

Publicat al Diumenge, 16 de juliol de 2017

L’estiu: un temps per a pensar el nou curs

L’ estiu és un bon temps per a descansar, i desconnectar d’allò que  durant el curs ens ocupa, però no podem desconnectar de la celebracions de la fe i la pregària.

Encara que les activitats parroquials i pastorals es redueixen o tenen un ritme més pausat durant l’estiu, és bo  reflexionar, revisar i pensar  noves propostes, el que caldria millorar i camins per fer-ho, rellançar aquells projectes que no ens atrevim a tirar endavant en el camp de la litúrgia, cants, lectors, servei a l’altar, espais celebratius, coordinació, propostes L’ de formació, reptes i, sobretot, compromís personal en allò que cadascun de nosaltres som capaços de fer. No pensar només en un mateix sinó en la comunitat i en la millor manera de servir-la. Hi ha espais i ambients que ho faciliten si sabem trobar un cert distanciament  respecte a la vida quotidiana que ens permeti sentir-nos relaxats i bé amb nosaltres mateixos i més propera la presència de Déu. Tot el que fem cadascú pel nostre compte ho podem posar en comú abans de començar el curs. Animeu-vos!