LA QUARESMA 2020: CAMINEM JUNTS CAP A LA CREU I LA RESSURRECCIÓ

Publicat al Diumenge, 1 de març de 2020

Dimecres passat vam començar la Quaresma amb la celebració de la imposició de la cendra: un gest que ens recorda que en cada un de nosaltres hi ha quelcom que hem de canviar i millorar per ser més fidels a l’Evangeli.
Avui celebrem el primer diumenge de Quaresma i encetem aquest camí que volem fer junts. Les petjades que hem trobat a l’entrada a l’església ens ho aniran recordant. I la creu que ens precedeix al presbiteri ens evoca el misteri Pasqual, terme de la Quaresma.
Caminem junts cap a la Creu i la Resurrecció, fent èmfasi en el JUNTS. Perquè volem ser més comunitat, més església.
Pregarem JUNTS a les eucaristies que celebrem durant la setmana i us convidem a fer-ho també a les Vespres del dimecres a les 19h, abans de la missa i a les 12 hores de pregària per al Senyor que tindran lloc el dissabte 28 de març a la Capella del Socós de les 7 del matí a les 7 del vespre.
Cantarem JUNTS, donant més relleu al cant en les celebracions, per fer-ne pregària. Reflexionarem JUNTS, enriquint-nos mútuament. En les petites petjades que trobareu a l’entrada a l’església podeu escriure-hi el vostre pensament, paraula, pregària o compromís quaresmal i deixar-los al plafó que hi haurà a la capella del Sant Crist.