LA MARE DE DÉU DEL SOCÓS

Publicat al Dissabte, 5 de setembre de 2020

És una altra de les festes nostres, més centellenques, que també rep els efectes de la Covid 19. Les mesures de seguretat, la distància i l’aforament restringit ens obliguen a celebrar l’eucaristia d’aquesta dimarts, 8 de setembre, a l’església parroquial en lloc de fer-ho, com cada any, a la Capella del Socós. Allà, un espai petit, que s’omplia el dia de la Festa, no reuneix les condicions necessàries i per això, per no deixar gent al carrer, sense que puguin participar de l’eucaristia, el millor és celebrar-la a l’església parroquial.
Això sí, sota l’esguard de la Mare de Déu del Socós que ens presidirà la celebració. No deixeu doncs, d’acostar-vos a l’eucaristia que celebrarem igualment a les 9 del matí i a la sortida o durant el dia, podeu fer una visita a la capella i saludar la Mare de Déu perquè al llarg de l’any, sigui la nostra guia i miri eixa vila pia,Verge Santa del Socós.