GRÀCIES I PER MOLTS ANYS !

Publicat al Dissabte, 27 de juliol de 2019

En començar l’any 2010, exactament el diumenge dia 3 de gener publicàvem la primera ESPURNA. Avui teniu a les mans o a la pantalla de l’ordinador o del mòbil el número 500. Nou anys i mig de comunicació, de relació de la Parròquia amb la feligresia a través d’aquest mitjà de contacte. Nou anys i mig de vida dels grups parroquials, de reflexió escrita, d’anunci d’activitats.
A través de l’ESPURNA podem resseguir la vida parroquial d’aquest anys. Podem constatar en què hem millorat, quins passos hem donat i què podem fer encara. Segurament que ens queda molt per fer en la participació, en llegir-la no només per informar-nos del que es fa o s’ha fet, a la Parròquia, sinó com una element amb el que ens identifiquem i sentim una mica nostre perquè hi batega la pròpia vida. Un repte que podem tenir present d’ara endavant.
Gràcies per llegir-nos i més gràcies a tots els que ens ajudeu i ens heu ajudat a fer-la i a posar-la a l’abast de tots els lectors puntualment cada setmana. I, per molts anys!.