Tercer número de la Flama Parroquial

Publicat al Dissabte, 13 de juny de 2015

flamaAvui  publiquem el número 3 d’aquest Informatiu de grups i serveis de la Parròquia que va néixer per una demanada de l’Assemblea Parroquial. El núm.1 el vam dedicar a  Càritas, Mans Unides i Pastoral de la Salut; el núm. 2 al Consell Pastoral, Consell d’Economia i Patrimoni, el Centre Parroquial i Comunicació. Aquest número 3 està dedicat a la Formació i Catequesi, una de les tasques importants de la nostra comunitat.

En ell hi trobareu informació dels diferents grups: Catequesi Familiar i de Comunió, Grup Baobab (postcomunió), Confirmació i Formació d’adults. Formació d’adults sobre el Nou Testament I – els Evangelis-  que aquest any ha seguit una quinzena de persones.  El proper curs  volem seguir amb el Nou Testament II – les Cartes de Sant Pau i altres.

Feia temps que des de la parròquia no s’oferia un curs sencer de formació. Els darrers havien estat promoguts per l’Arxiprestat. Felicitem-nos-en i continuem en aquest camí de Formació que no podem reduir només als petits sinó que l’hem d’ampliar als més grans, com fem amb la Catequesi Familiar que, des de fa cinc anys, oferim als pares i mares que demanen la Comunió dels seus fills.

Consulta el tercer número de la Flama clicant al següent enllaç: Flama 3