FESTA MAJOR

Publicat al Dissabte, 25 d'agost de 2018

Diversos actes aquesta setmana ens conviden a celebrar-la, però sobretot el dissabte dia 1, Festa de Sant Llop. Tot i escaure’s en dissabte és un dia de festa laboral que els centellencs hem sabut mantenir. Per això aquest dia, amb més motiu, podem participar a l’Ofici Solemne que se celebra en honor a Sant Llop, copatró de Centelles, a les 11 del matí. Serà acompanyat per la Coral Veus de Tardor. Hem de prendre part també en els altres actes lúdics i festius que tenen lloc tots aquests dies al nostre poble. La festa ens convida a la comunió amb els altres, a fer poble i a gaudir de les diverses activitats culturals, musicals i de tota mena que aquests dies s’hi porten a terme, deixant de banda el que ens pot dividir o allunyar. També el dissabte i el diumenge a la tarda la Parròquia ofereix una visita guiada al campanar i a la Sala Museu a tots aquells que volen gaudir d’una panoràmica sobre el poble i l’entorn i descobrir el que guarda la nostra Sala Museu. Aprofiteu-la!
També en aquest marc parroquial hi encabim dos actes que ja s’han fet tradicionals en aquestes dates: la Sortida parroquial que va tenir lloc dijous passat a Sant Llorenç de Morunys i Fonts del Cardener (Solsonès) que va sorprendre gratament als que hi van participar i l’Arrossada popular, el dinar de germanor, que farem el dissabte dia 8 de setembre a 2/4 de 2 de la tarda. A tots: BONA FESTA MAJOR!