FESTA MAJOR I DINAR DE GERMANOR

Publicat al Dissabte, 27 d'agost de 2022

Dijous vinent, dia 1 de setembre és la festa de Sant Llop, copatró de la nostra parròquia que dóna lloc a la Festa Major d’Estiu. Plena d’actes com totes les celebracions de Centelles. Van des del 31 d’agost al 4 de setembre, encara que hi ha actes previs que podem emmarcar en aquesta celebració.
Entre els actes religiosos té relleu especial l’Ofici en honor a Sant Llop el dijous dia 1 de setembre i la missa pels difunts l’endemà dia 2 a les 20h. Per part de la Parròquia també hi ha el Dinar de Germanor que aquest any podrem tornar a compartir el dissabte dia 3 a les 13,30h; si fa bo a la Sagrera, si plou a la sala parroquial. Aquesta activitat s’afegeix a la Sortida Parroquial que hem fet aquest dijous a la Cova de Manresa, que va satisfer àmpliament els que hi vam participar.
Tot això abans d’encetar el nou curs que ja tenim al davant. La Festa Major d’estiu ens dóna ocasió de cloure el temps de vacances i encetar amb nou ànim l’activitat ordinària en tots els àmbits. També en la vida parroquial. Aquest any a l’Ofici de Festa Major els grups de la Parròquia faran ofrena a Sant Llop del que creuen significatiu del servei i del treball que fan al llarg del curs, demanant al nostre Patró que ens acompanyi i protegeixi al llarg del curs.
A tothom MOLT BONA FESTA MAJOR!