DIUMENGE 1r DE QUARESMA

Publicat al Diumenge, 18 de febrer de 2018

Quaresma 2018
CAMINEM CAP A LA LLUM donant vida i buscant espais de silenci i gestos de conversió

Avui ja tenim el Cartell de Quaresma que d’una manera vital i diàfana ens recorda que CAMINEM CAP A LA LLUM. I aquest primer diumenge de Quaresma ens valem del missatge de les lectures per viure aquest caminar cap a la llum. Com ho podem fer? Doncs, de cara als altres donant vida, ajudant a viure: La vida no serà mai més exterminada…diu Déu a Noè a la primera lectura, i de cara a un mateix buscant espais de silenci i gestos de conversió: L’Esperit empenyé Jesús cap al desert, on hi passà quaranta dies i després predicava la Bona Nova de Déu i deia: Convertiu-vos i creieu en la Bona Nova. (Evangeli).
Precisament aquest era el missatge del Dimecres de Cendra, inici de la Quaresma: Convertiu-vos i creieu en l’Evangeli. Val la pena que el fem nostre i que caminem cap a la llum essent portadors de vida i buscant espais de silenci que ens disposin a la pregària i ens ajudin a enfrontar les temptacions que se’ns presenten.