Dia de l’Església Diocesana. Diada de Germanor

Publicat al Diumenge, 16 de novembre de 2014

cartell diada de l'esglésiaDiumenge passat pensàvem en l’església Universal mirant a Roma. Avui ressaltem la nostra pertinença a l’església diocesana, Trobareu molt material explicatiu, diverses reflexions que ens conviden a  caminar vers una església  que no depengui  del govern de torn, sinó de la generositat dels que la formem, reflexions que ens conviden a valorar la comunicació de béns com element de germanor. La carta del Bisbe Romà “L’Església et necessita” que trobareu a la darrera pàgina del Full, ens convida  a ser missioners  i evangelitzadors i a ser-ho també amb el nostre compromís econòmic.

A dins del Full hi trobareu també el balanç econòmic de l’església diocesana del 2013, amb el què aporta cada parròquia i les que no ho fan, amb la responsabilitat del rector i, si n’hi ha, del Consell d’Economia. Tot això ens diu un dèficit de 341,800,21€. Val la pena que siguem generosos i  col·laboradors, no només econòmicament, però també,  per tal que l’església a casa nostra pugui continuar la seva missió, i donar el servei que com a creients necessitem i pugui exercir el deure de la caritat amb els que menys tenen.  A tots moltes gràcies!