Aprofitem-lo!
Avui precisament comença, però ja fa dies que fa calor. L’estiu és un temps per canviar les coses que fem, per deixar la rutina del curs i trobar temps per descansar i per compartir. També com a parròquia. D’aquí la proposta de les activitats que programem per aquests mesos. Un estiu que hem d’aprofitar i viure a fons. I ho podem fer de moltes maneres . Cadascú ha de trobar la seva. La lectura, la pregària, la contemplació, la celebració, la trobada en família i amb amics, entre altres, han de formar del nostre programa d’estiu.
Gaudim-ne. Que no se’ns
escapi!
