CATEQUESI

Publicat al Diumenge, 28 d'abril de 2019

Saps què ?
M’apunto a la Catequesi !

Preinscripció a la Catequesi Curs 2019-20

Pensant en el curs vinent, estem en període de preinscripcions. I a la Catequesi de la Parròquia també. Sobretot pels que volen començar a assistir-hi el proper curs i tinguin 7 anys o més.
Per preparar millor el curs i per poder-lo planificar amb els pares i mares que hi estiguin interessats/des convé que us inscriviu abans d’acabar el mes de maig. Podeu fer-ho per telèfon 938 811 032, per correu electrònic (el trobareu al contacte del web Parroquia de Centelles: info@parroquiadecentelles.cat o, personalment, al despatx parroquial els dimarts de 18 a 19,30 h.
El dilluns dia 3 de juny a les 20,30 h. farem reunió amb els pares i mares que vulguin que els seus fills/es comencin la Catequesi de preparació a la Comunió. Anoteu-vos-ho a l’agenda!

Com que és el primer any que fem les preinscripcions i les fem abans del setembre feu arribar aquesta informació als familiars i amics que creieu que els pot agradar saber-ho perquè tenen infants d’aquesta edat o perquè poden estar interessats en iniciar el camí de la Catequesi. Moltes gràcies.