Reunió del Consell Parroquial (24 d’abril de 2013)

Publicat al Dijous, 25 d'abril de 2013

Es va començar el Consell amb una estona de pregària a la Capella Fonda.

La primera part de la reunió es va dedicar a revisar els actes de Setmana Santa i Pasqua.

Vam prendre nota de tot el que hem de tenir en compte l’any vinent. Es va remarcar positivament l’experiència nova d’anar a felicitar la Pasqua als malalts i persones grans que reben la comunió a casa habitualment, uns cada setmana, d’altres un cop al mes. Els Baobab hi van anar el dia de Pasqua, acompanyats dels responsables de portar-los la comunió a casa. Va ser emotiu i entranyable per a tots.

La segona part de la reunió la vam dedicar a avançar en el treball de preparació de l’Assemblea Parroquial:

. Qüestionari per als grups parroquials.

. Qüestionari per a persones que no participen habitualment en les activitats de la parròquia.

.Temporalització

. Metodologia

Abans d’acabar la reunió hi va haver temps per a informacions diverses i per marcar la data de la propera reunió: dijous 16 de maig a les 9 del vespre.