Ple de l’Assemblea parroquial

Publicat al Divendres, 25 d'abril de 2014

assemblea parroquial_logoEl ple de l’assemblea parroquial és el fruit de mig any de treball de tots els que hi heu participat i de tot un curs de preparació per part del CP. D’aquí que valgui la pena esmerçar-hi també  aquestes hores per compartir les diverses aportacions que han arribat al Consell des dels grups i serveis de la Parròquia, dels que han respost personalment l’enquesta que podien trobar al cancell de l’església i d’aquelles persones que, sense participar habitualment a la Parròquia,  han volgut fer-nos arribar la seva visió i el seu criteri.

A tots un agraïment per la feina feta i un desig de que les aportacions recollides no es perdin, sinó que ens serveixin per trobar pistes d’actuació per fer més viva i participativa la parròquia, al servei del poble.

Ara ens toca repassar les propostes i  veure les necessitats que  s’entreveuen per a la nostra parròquia, marcar les prioritats i posar-hi els mitjans per portar-les a terme i fer que en el futur la nostra sigui  una comunitat  parroquial més viva, més fidel a l’evangeli i atenta a la realitat, per poder estar al servei dels cristians i de tot el  poble de Centelles.