Assemblea Parroquial. Construïm comunitat

Publicat al Dissabte, 5 d'abril de 2014

assemblea parroquial_logoUn cop fet el treball per cada un dels grups parroquials, gairebé una vintena, recollides les enquestes al cancell de l’església i rebudes també les respostes d’altra gent que ens les ha fet arribar, ens trobem ja a la recta final de l’Assemblea Parroquial. Aquests darrers mesos els membres del Consell Pastoral s’han trobat sovint, cada quinze dies o cada setmana, per fer el buidat i recollir totes les aportacions en un document que ens serveixi per treballar el dia de l’Assemblea pròpiament dita, que serà el diumenge 27 d’abril, festa de la Mare de Déu de Montserrat. Ho farem a l’església. Aquesta paraula grega, originàriament significa assemblea, per tant és un lloc ben apropiat ja que és on ens reunim els cristians. No cal dir que des d’ara us ho podeu anotar a l’agenda personal i reservar-vos aquella tarda per assistir-hi. Com més nombrosa sigui la trobada, més rica serà la mirada sobre la parròquia i més vives les propostes per fer-la més comunitària, participativa i al servei de tothom.