Més que posar un pedaç

Publicat al Diumenge, 28 de febrer de 2016

obres centre parroquialAl Centre Parroquial li convé molt més que posar un pedaç. Fa temps que s’anava actuant tapant forats i ara ja no es podia continuar així. O s’havia d’abandonar o tirar endavant la  rehabilitació que el Centre es mereix. D’aquí que les obres de reforma que hem emprès tinguin un pressupost de 205.449,92€ tot i mirant d’ajustar-lo al màxim, com dèiem la setmana passada. Això vol dir que haurem d’esforçar-nos per trobar el suport econòmic exterior que ajudi la Parròquia a fer front a aquest import.

Des del 2007 al 2015 les dues juntes que hi ha hagut han anat fent el manteniment de l’edifici i pagant  l’aigua i la llum. El novembre del 2009 la Parròquia va fer un préstec, que no es va retornar, a la Junta que llavors hi havia al Centre per valor de 2.320,00€ per a la impermeabilització de la teulada. L’any 2014 una altra Junta formada a mitjans del 2010 per joves del Triquet va fer una aportació de 5.000,00€ a la Parròquia pensant ja en les despeses que es preveien. Des del juliol del 2015 hi ha una nova junta que és la que haurà de vetllar per les obres.

Caldrà que,  un cop acabades les obres d’aquesta primera fase, sapiguem fer rendible la inversió feta i mirar que doni el millor servei al poble a través de les activitats apropiades que també aportin un benefici al Centre.