CENTRE PARROQUIAL

Publicat al Diumenge, 21 de juny de 2020

Fa quinze dies es complien els 3 anys de la Jornada de Portes Obertes al Centre Parroquial, després de la reforma de l’espai escènic i la remodelació de la sala. Des de llavors ençà s’ha anat treballant per adequar totes les instal·lacions a la normativa i aconseguir la legalització que un local d’aquestes característiques necessita. No ha estat una obra menor, però si la comparem amb l’esforç que va suposar el gruix de les obres, aquestes adequacions han suposat menys dedicació i s’han pogut combinar amb el funcionament artístic que el Centre ha anat portant a terme al poble al llarg d’aquests tres anys. L´últim i més visible ha estat la col•locació del rètol indicatiu del local, disseny i aportació de Claudi Aranyó, que també ha estat l’arquitecte que s’ha fet càrrec de tota la reforma del Centre Parroquial.
Ara ja no ens perdrem o, millor dit, no es perdran els que vénen de fora i busquen on està situat aquest local. I als que vivim al poble i coneixem prou bé on es troba i el que suposa per la vida de molts Centellencs i Centellenques i per la història més que centenària que té, gaudirem d’aquest rètol que deixa més endreçada l’entrada i dóna relleu a la façana d’aquest edifici emblemàtic. Moltes gràcies, Claudi.