Trobada Diocesana de Catequesi

Publicat al Dissabte, 5 d'abril de 2014

trobada diocesana de catequesisAquest any la trobada arxiprestal es va fer conjuntament amb la trobada diocesana, el dia 29 de març al col·legi del Roser a Sant Julià. El lema que es va treballar va ser: “Els sants ahir i avui”  Es van fer uns puzles amb la vida i obres del sants de la nostra diòcesi.  Els infants varen entendre que els sants d’ahir eren: Sant Miquel  dels Sants, Santa Joaquima de Vedruna… I que els sants d’avui hem de ser nosaltres. A la missa el Bisbe Romà va explicar que per ser sants ens calen dues coses: resar i estimar, i que a les nostres catequesis no ho hem d’oblidar mai. Després de la missa cadascú es va buscar un lloc per dinar. I a la tarda es van organitzar danses i cants. I així es va fer l’hora de tornar a casa. Alguns infants estaven acompanyats pels seus pares, i els altres pels catequistes  que, cal esmentar la cura especial que en tenen i el tracte atent i amable. Aquest aspecte és molt important en la catequesi ja que és el que més recorden: sentir-se acollits, valorats i estimats pels catequistes.