Sigueu valents

Publicat al Dissabte, 9 de novembre de 2013

crismaDissabte vinent a la missa de les 8 de vespre 18 joves i dos adults rebran el sagrament de la Confirmació. Presidirà la celebració el Bisbe Romà. És una ocasió que no passa sovint i que val la pena que acompanyem i hi siguem presents, tant pel que suposa de suport als que es confirmen com per fer nostre un esdeveniment parroquial que és motiu de joia per a tota la comunitat. Per tant, encara que no sigueu especialment amics o familiars dels qui es confirmen, comptem amb vosaltres!

Felicitem els confirmands i agraïm als pares i padrins el seu acompanyament. També a les catequistes que han fet camí amb ells durant tot el temps de preparació. Moltes gràcies!

A vosaltres aquestes paraules del papa Francesc:

“Mantingueu-vos estables en el camí de la fe amb una ferma esperança en el Senyor. Aquí hi ha el secret del vostre camí. Ell ens dóna la força per caminar contra corrent. Ho sentiu bé, joves, caminar contra corrent. Això fa bé al cor, però s’ha de ser valent per anar contra corrent i Ell ens dóna aquesta força.”