Catequesi i Formació

Preparació al bateig: Trobada amb els pares que demanen el bateig dels seus fills.

Preparació a l’Eucaristia: Dos cursos de catequesi a partir de 7 anys. El primer és de Catequesi Familiar, i el segon amb les catequistes.
Les sessions de catequesi familiar amb les famílies tenen lloc habitualment cada primer dimarts de mes de 1/4 de 6 a 1/4 de 7 de la tarda.
Els nens i nenes es troben en grup l’últim dimarts de mes de 1/4 de 6 a 1/4 de 7 de la tarda.
Els nens i nenes de 2n curs i els de postcomunió es troben setmanalment els dimecres de 1/4 de 6 a 1/4 de 7 de la tarda.

Catequesi d’adolescents: Setmanalment,  el dia que esculli el grup que continua la catequesi un cop feta la Primera Comunió.

Preparació a la Confirmació:Es convida a participar-hi als nois i noies que compleixen 15 anys.
Preparació al matrimoni:A les parelles que preparen el seu casament se’ls ofereix de participar a les trobades de preparació i amb elles es prepara la celebració.

Formació d’adults:
Trobada mensual oberta a tothom.

Curs de Formació 2024-2025
Treball a partir del llibre UN CROQUIS DE LA FE CRISTIANA. PISTES PER A NO
INICIATS, de Joan Mir

Proposta de calendari: Dissabtes de 10 a 12 del matí
Ds. 19 d’octubre 2024 Presentació del curs i del mètode de treball
Sala Parroquial Mn. Josep Esteve a les 10 del matí.

Ds. 9 de novembre de 2024 Déu i la religió, qüestionats Sala Parroquial Mn. Josep Esteve a les 10 del matí.

Ds. 14 de desembre de 2024 Fer-se preguntes, un exercici indispensable
Sala Parroquial Mn. Josep Esteve a les 10 del matí.

Ds.11 de gener de 2025 Creure en Jesús de Natzaret Sala Parroquial Mn. Josep Esteve a les 10 del matí.

Ds. 8 de febrer de 2025 Celebrar la fe en Jesús de Natzaret Sala Parroquial Mn. Josep Esteve a les 10 del matí.

Ds. 8 de març de 2025 Viure els valors de l’Evangeli de Jesús de N. Sala Parroquial Mn. Josep Esteve a les 10 del matí.

Ds. 5 d’abril de 2025 Ser testimonis de Jesús de Natzaret i del seu Evangeli Sala Parroquial Mn. Josep Esteve a les 10 del matí.

Ds. 10 de maig de 2025 El cristià no camina sol: l’Església de Jesús de N.
Sala Parroquial Mn. Josep Esteve a les 10 del matí.

Ds. 7 de juny de 2025 Esperar contra tota esperança Sala Parroquial Mn. Josep Esteve a les 10 del matí.

Ds. 5 de juliol de 2025 Mirada endavant. Celebració final de curs
Sala Parroquial Mn. Josep Esteve a les 10 del matí.

Vol ser un espai de reflexió i debat per compartir diferents maneres de veure, entendre i viure el fet de sentir-se o no atret pel missatge i el testimoni de Jesús de Natzaret.
El mètode de treball serà més de diàleg i compartició que expositiu, servint-nos de les preguntes que l’autor ens proposa en el Per a pensar-hi, al final de cada capítol. Això suposa llegir-nos abans cada capítol i escoltar el que remarca l’autor que ens acompanyarà en aquest treball.
Cadascú dels qui segueixin el curs haurà de disposar d’un exemplar del llibre: Un croquis de la fe cristiana. Pistes per a no iniciats, de Joan Mir Tubau, editat pel CPL. El facilitarem el primer dia del curs.

CURS FORMACIÓ D’ADULTS 24-25
Publicat al Dissabte, 28 de setembre de 2024

Treball a partir del llibre UN CROQUIS DE LA FE CRISTIANA. PISTES PER A NO INICIATS, de Joan Mir. Aquest curs està pensat no només per als que ja coneixen els principals continguts de la fe cristiana, sinó també per als que es qüestionen, dubten o busquen camins de resposta al fet de creure. Vol

llegir més »
RECORDEU!!
Publicat al Diumenge, 22 de setembre de 2024

Inscripcions a la Catequesi de preparació a la Comunió: Dijous i divendres vinents de 2/4 de 5 a les 6 de la tarda a la rectoria (Carrer Estrangers, 6). Per qualsevol consulta podeu trucar al 938 811 032 o escriure un correu a info@parroquiadecentelles.cat

INSCRIPCIONS CATEQUESI
Publicat al Diumenge, 15 de setembre de 2024

Inscripcions a la Catequesi de preparació a la Comunió:
(Carrer Estrangers, 6).

CATEQUESI
Publicat al Dilluns, 9 de setembre de 2024

Inscripcions a la Catequesi de preparació a la Comunió: Els dijous i divendres del mes de setembre de 2/4 de 5 a les 6 de la tarda a la rectoria (Carrer Estrangers, 6).
Per qualsevol consulta podeu trucar al 938 811 032 o escriure un correu a
info@parroquiadecentelles.cat

ATENCIÓ CATEQUISTES!
Publicat al Dilluns, 2 de setembre de 2024

Reunió de catequistes: Divendres dia 6 a les 5 de la tarda.

VIDA DE PARRÒQUIA
Publicat al Diumenge, 7 d'abril de 2024

Missa Familiar : Avui diumenge a les 11 del matí.

Catequesi: Amb el grup de 9 – 11 anys dimecres a 1/4 de 6 de la tarda