Els voluntaris de Càritas Parroquial

Publicat al Dissabte, 10 de maig de 2014

logo_caritasCàritas Parroquial de Centelles fa suport i ajuda a persones individuals i famílies que ho necessiten. Gràcies a molts voluntaris aquesta tasca es pot tirar endavant. És el braç de la caritat de l’Església que tota comunitat cristiana ha de tenir i en aquest moment és més necessari que mai, degut a la precarietat laboral, econòmica i social que es viu a casa nostra. El repartiment d’aliments a famílies, el suport escolar i l’acompanyament a la gent gran són tres exemples d’aquest servei que fan els voluntaris de Càritas. I és per atendre aquest darrer servei que necessitem una persona voluntària que pugui dedicar, durant un mes, 1 hora i mitja, un dia a la setmana, a acompanyar a una persona gran que viu sola a casa. Es tracta d’una suplència durant un mes, és ben poc. Si algú pot oferir aquest temps per fer el servei que necessitem un agrairem que ho comuniqueu als responsables de Càritas o a la Parròquia: 93 881 10 32.

Gràcies una vegada més per la vostra generositat.