CÀRITAS PARROQUIAL

Publicat al Dilluns, 28 de desembre de 2020

La campanya de recollida d’aliments i productes d’higiene i neteja organitzada per Càritas parroquial de Centelles ha tingut un resultat molt positiu. S’han recollit un total de 5.038 quilos de productes que serviran per proveir el Centre de Distribució d’Aliments de Centelles i atendre millor les 98 famílies del poble que actualment reben ajut d’aliments i productes bàsics i cobrir també les necessitats que, dia a dia, van en augment.
La campanya ha comptat amb la participació de 90 voluntaris i voluntàries que durant el passat cap de setmana es van fer càrrec dels punts de recollida als supermercats, del transport, de la classificació i recompte dels productes al magatzem. Algunes botigues també han col•laborat en la campanya. El resultat ha estat possible per la col•laboració de moltes persones i famílies que han fet la seva aportació generosa amb productes o amb donatius. També i gràcies a les donacions econòmiques d’algunes empreses de Centelles, Càritas podrà fer un regal de Reis als 47 nens i nenes de les famílies que atenem. Moltes gràcies.