Aprofitem-lo!
Avui precisament comença, però ja fa dies que fa calor. L’estiu és un temps per canviar les coses que fem, per deixar la rutina del curs i trobar temps per descansar i per compartir. També com a parròquia. D’aquí la proposta de les activitats que programem per aquests mesos. Un estiu que hem d’aprofitar i
Notícies
COMENÇA, L’ESTIU.
PER A PENSAR
L’Evangeli, malgrat haver estat anunciat, escrit i viscut en un context històrico-cultural molt diferent del nostre, no és un missatge “superat”, sinó una visió de la persona humana, de les relacions, de l’autoritat i del bé comú capaç d’orientar també avui les decisions econòmiques, polítiques i culturals. L’Evangeli continua sent actual perquè proporciona els criteris
VIDA DE PARRÒQUIA
Primeres comunions: Avui la Paula i la Laia celebren la seva primera comunió a l’església de Sant Martí de Centelles. Enhorabona!
Centre Parroquial: Reunió de l’equip demà dilluns a les 8 del vespre
Bateig: El dia 14 Bernat Sánchez Amegandji, fill de Miquel Àngel i Montse. Van ser padrins Koffi Dieu Donné Amegandji i Immaculada Sala Sellés.
Benvingut
DONEM-NE GRÀCIES A DÉU
Per molts anys, Bernat. Avui reps el sagrament del Bateig i el de l’Eucaristia. Amb el bateig entres a formar part de la família dels cristians, que és l’Església i, amb ella, la nostra comunitat parroquial. I participant plenament de l’eucaristia per primera vegada t’alimentaràs del cos de Crist i guardaràs
PER A PENSAR
“La creu de Crist, que corona aquesta basílica, és la creu dels últims”. Lleó XIV ens ha recordat que el gest espontani d’alçar la mirada, fins al punt més alt de la Sagrada Família, no pot descuidar els més febles. “No podem creure en Jesús i abandonar qui pateix, qui plora, qui fuig
Agenda
Racó de la Paraula
REFLEXIONEM
Ser-missatger
vetlleu
