VIDA DE PARROQUIA

Publicat al Dilluns, 15 d'octubre de 2018

Reunió del Consell Pastoral ampliat

El Consell Pastoral ampliat de la nostra parròquia es va reunir el dissabte dia 6 d’octubre i va proposar el següent per al curs que comença:

De cara enfora de la comunitat parroquial (missió):

Fer-nos més visibles,al poble, més com a cristians que com a parroquians. Això vol dir ser-hi, participar en les activitats del poble amb actitud convençuda, sense haver de fer res d’especial. Vol dir també divulgar més el que fem, difondre les activitats parroquials.
Parlar un llenguatge esperançador i alliberador i donar una imatge amable en el rostre, en la paraula i el gest.
Participar més a la parròquia.

De cara endins de la comunitat parroquial (comunió):

Continuar amb la formació permanent per poder transmetre el que rebem.
Escoltar ja que hi ha molta gent que ho necessita.
Alliberar-nos de prejudicis per poder estar més oberts als altres.
Saber delegar perquè això vol dir confiar en les persones. Hem d’empènyer sense ofegar i estimular sense matar les iniciatives.
Pregar més, parlar amb Jesús, animar a la pregària i als moments de meditació.
Intensificar les visites als malats i la gent gran, donar a conèixer aquest servei perquè qui ho necessiti el pugui demanar.

Finalment els representants dels grups que eren presents a la reunió van comunicar les propostes que tenien per aquest curs. i amb l’intercanvi d’informacions vam donar per acabat aquest Consell ampliat.