Espurna

És el nom del full parroquial de Centelles. Vol ser un espai de relació interactiva que reflecteixi la vida de la parròquia i transmeti la informació de les celebracions, les activitats i els serveis, i reculli les inquietuds dels diversos grups que hi ha a la comunitat.

Arxiu Espurna

El valor de la pregària

Diumenge passat la Paraula de Déu ressaltava l’acolliment. Avui, el valor de la pregària. La d’Abraham a la primera lectura és insistent i confiada i dóna  fruit. A l’evangeli, Jesús ens ensenya a pregar Déu, Pare de tots, lloant-lo, demanant i implicant-nos en la petició. Amb senzillesa, amb confiança i sempre, en qualsevol ocasió.

La pregària és quelcom essencial en la vida cristiana, ens fa prendre consciència que som fills de Déu i ens convida a actuar com a tals. Ens apropa a ell.

Sabem que  només podem pregar des d’una actitud profunda de fe–confiança que ens fa adonar que no estem sols. Fins i tot en moments de la vida en que no tenim ni esma de desitjar, parlar o pregar, si anem a fons, podem descobrir en aquesta situació una pregària.  És possible, doncs, pregar des de qualsevol situació, potser no sempre amb paraules, a vegades en silenci, contemplant la vida, des de la queixa, fins i tot, la incomprensió….  L’important és no deixar la pregària.

Missa a la residència
PER PENSAR

L’acció de Déu és fa present en la normalitat del dia a dia i de les coses petites. És
sorprenent, és inesperada per tant, i és eficaç.
El silenci també parla.

Ens podeu trobar a www. parroquiadecentelles