Centre Parroquial

és un edifici centenari al bell mig del carrer del Marquès de Peñaplata de Centelles. Es va crear a finals del s. XIX, com molts altres centres parroquials per promoure des de la parròquia l’esbarjo, la formació del jovent, obrer i artesà sobretot, en un moment de fort canvi social a Europa. De sempre ha estat un punt de reunió i d’activitat parroquial i cultural de Centelles, acollint concerts, ballades, xerrades de formació, conferències i teatre. D’ençà de la seva construcció s’ha anat mantenint gràcies a la Parròquia i als grups que l’han gestionat. A partir del 2017, any en que es van acabar les obres de rehabilitació integral de l’edifici, el gestiona la Parròquia amb un grup format per 6 persones.

El Centre Parroquial és un edifici centenari al bell mig del carrer del Marquès de Peñaplata de Centelles. Es va crear  a finals del s. XIX, com molts altres centres parroquials per promoure des de la parròquia l’esbarjo, la formació del jovent, obrer i artesà sobretot,  en un  moment de fort canvi social a Europa. De sempre ha estat un punt de reunió i d’activitat parroquial i cultural de Centelles, acollint concerts, ballades, xerrades de formació, conferències i teatre. D’ençà de la seva construcció s’ha anat mantenint gràcies als grups que l’han gestionat. Els últims anys, la gestió del Centre l’ha portada a terme el grup de teatre amateur El Triquet. Ara estem fent obres a l’edifici i des del començament de les obres hi ha una nova junta formada per 4 persones i el rector.

RECORDEU !!!
Publicat al Dissabte, 14 d'octubre de 2023

Centre Parroquial: Diumenge vinent, dia 22 a les 6 de la tarda Concert de Guitarra d’Ernest
Martínez Bruch.

NO US HO PODEU PERDRE
Publicat al Dijous, 12 d'octubre de 2023

RECITAL DE DIUMENGE
Publicat al Dissabte, 13 de maig de 2023

Centre Parroquial: Avui diumenge a les 6 de la tarda PARMICEL: El recital musical-poètic que connecta peces de música barroca amb la recitació de la rapsoda i poeta Empar Sáez.

TEATRE
Publicat al Diumenge, 30 d'abril de 2023

Centre Parroquial: Dissabte dia 29 d’abril a les 20h i diumenge dia 30 a les 18 h Tres ratolins cecs. Grup teatral jove Diumenge a les 10 que s’estrena amb aquesta obra.

MONÒLEG AL CENTRE PARROQUIAL
Publicat al Dilluns, 27 de març de 2023

POLDO (3)

PASTORETS
Publicat al Diumenge, 25 de desembre de 2022

Centre Parroquial. Els Pastorets: Dies 26 i 30 desembre i 6 de gener a les 20h.