Vols ser visitador parroquial de malalts?

Publicat al Diumenge, 27 de març de 2016

A la nostra Parròquia ja hi ha un grup de persones que fan aquest servei. N’hi ha que porten la comunió periòdicament a persones que no poden venir a l’església i la volen rebre a casa. D’altres que  els visiten i els fan companyia de tant en tant. Però seria bo ampliar el grup i per això oferim aquest servei a persones que els pugui agradar  fer-lo i que el facin  com a presència parroquial, ja que el visitador parroquial de malalts  és un cristià que, en nom  de la comunitat parroquial, s’acosta  als malalts per escoltar-los, estar amb ells, encoratjar-los, pregar amb ells i manifestar-los que la comunitat els té presents, tot mantenint  una actitud comprensiva  i acollidora.

Els que us vulgueu oferir per fer aquest servei podeu comunicar-ho a la Parròquia. Us ho agraïm i sereu benvinguts.