VISITA PASTORAL

Publicat al Dimarts, 14 de novembre de 2017

La visita pastoral
Avui té lloc a la nostra parròquia la Visita Pastoral del Bisbe Romà. És la seva tercera visita pastoral a Centelles i com diu el Concili Provincial Tarraconense en la R 124 hauria de ser un moment fort i dinamitzador de la comunió i de la missió d’una Església local, en aquest cas la nostra. Una ocasió gens desaprofitable perquè el bisbe pugui conèixer de prop la vida pastoral, i polsar les vivències, el camí que va fent la comunitat parroquial, les dificultats que té i els passos endavant que dóna. La visita pastoral hauria de facilitar un espai de trobada, de diàleg i de compartició del moment que vivim com Església, com a societat i com a persones entorn de la fe i la vida. També, com deia el Bisbe Romà en l’homilia de la missa d’inici de la tercera visita pastoral al nostre arxiprestat el dia 9 d’octubre passat: Que sigui un moment intens de gràcia per a acomplir la missió pròpia del bisbe, que és encoratjar en la santedat i en la missió les persones i les comunitats de l’Església que ha de servir en nom i en persona de Crist. Oferim al Sr. Bisbe conèixer de prop el que més li interessi de la nostra vida parroquial, si no és avui, que presideix la nostra eucaristia dominical, qualsevol altre dia que ell disposi.